Veelgestelde vragen

BETALEN

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden je verschillende betalingsmogelijkheden aan. Je kan gebruik maken van Bancontact, Visa, Mastercard en Paypal.

Op het moment dat je jouw betaling wenst te bevestigen, wordt je geleid naar een beveiligde betalingswebsite, dit enkel om je veiligheid en privacy te waarborgen.

Hoe weet ik of mijn betaling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij New Chili Crew, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Wat is de huidige status van mijn bestelling? 

Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending zal u een mail krijgen met hierop de verzendgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u best met ons contact opnemen via mail op info@newchilicrew.be

Leveren

Hoe wordt mijn bestelling geleverd

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van New Chili Crew worden geleverd door een erkend koerierbedrijf. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden. In deze email wordt de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen.

Wat als er niemand thuis is op het moment van levering?

Wanneer er niemand thuis is op het moment van de levering zal onze koerier een bericht achterlaten in de brievenbus. Afhankelijk van de dienst komt de chauffeur een tweede keer terug of wordt het pakket afgeleverd in een afhaalpunt. Het is onze ervaring dat onze koerier al het mogelijke doet om ervoor te zorgen dat je pakket zo vlug mogelijk op de bestemming is.

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres?

De producten laten leveren op een ander adres is altijd mogelijk. Op de bestelpagina kan u telkens een ander leveringsadres opgeven. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling

Indien u op weekdagen voor 15:00 besteld, zal uw bestelling in de meeste gevallen de volgende werkdag bezorgd worden. In uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt wegens externe omstandigheden. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.

Indien u in het weekend of op een feestdag besteld, wordt uw zending klaargemaakt de eerstvolgende werkdag.

 

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Verzendkosten bedragen €5,95 per bestelling in België en bedragen €7,95 naar Nederland.​
Bij een bestelling van €60 worden er geen verzendkosten aangerekend.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met de klantendienst van het koerierbedrijf. Aan de hand van de track&trace kunnen zij de status van uw bestelling bekijken. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met ons via mail op info@newchilicrew.be

RETOURNERING

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald, maar we behouden ons het recht voor terugbetaling te doen middels een ander betaalmiddel.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen dus voor jouw rekening. Wij zullen aangeven wat hiervan de kostprijs is of een raming maken.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, moet het artikel ongeopend en onbeschadigd zijn. ​

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt. 

OVERIGE VRAGEN

Helaas kunnen niet alle vragen aanbod komen op deze pagina. Mocht u nog overige vragen hebben aan New Chili Crew, kunt u altijd contact opnemen via onze contactpagina.

© 2019 New Chili Crew | sitemap | rss